1. Педагог-організатор планує
і організовує позаурочну навчально-виховну роботу з дітьми, підлітками, молоддю
в освітніх установах, за місцем проживання.
2. Вивчає індивідуальні
особливості учнів, вихованців, сприяє розвитку їх здібностей, талантів, навичок
самодіяльності, самоврядування, організації змістовного дозвілля і відпочинку.
3. Спільно з педагогічними
колективами, колективами установ культури, мистецтв, спортивними
товариствами, творчими спілками, громадськими об’єднаннями, сім’єю розвиває
мережу гуртків, секцій, клубів, об’єднань за інтересами. Залучає до роботи з
ними кваліфікованих спеціалістів, працівників науки, культури, мистецтва,
спортсменів, тренерів, студентів, батьків.
4. Вживає заходів щодо
попередження бездоглядності та правопорушень серед неповнолітніх, здійснює
індивідуальну роботу з педагогічно-занедбаними дітьми, підлітками.
5. Надає консультативну
допомогу батькам, педагогічним працівникам.
6. Бере участь у
організації літнього відпочинку і оздоровленні учнів, вихованців в освітніх
установах, за місцем проживання.
7. Настановленням та
особистим прикладом утверджує повагу до принципів загальнолюдської моралі:
правди, справедливості, гуманізму, доброти, працелюбства, інших доброчинностей.
8. Готує дітей,
підлітків до свідомого життя в дусі взаєморозуміння, злагоди та миру між усіма
нарадами, етнічними, національними, релігійними групами.
9. Додержується педагогічної
етики, поважає гідність учнів, захищає їх від будь-яких форм фізичного або
психологічного насильства, запобігає вживанню ними алкоголю, наркотиків, іншим
шкідливим звичкам, пропагує здоровий спосіб життя.
1 10. Постійно підвищує свій професійний
рівень, педагогічну майстерність, загальну культуру.
ПЕДАГОГ-ОРГАНІЗАТОР:
- повинен
вміти ефективно застосовувати професійні знання в практичній педагогічній
діяльності;
- повинен мати ціннісні орієнтації, спрямовані на всебічний
розвиток.
Організовує:
- проведення
організаційно-масової та культурно-освітньої роботи в дитячих та юнацьких
організаціях, дозвілля та відпочинку дітей за місцем проживання;
- діяльність
дитячих і громадських організацій, об’єднань, допомагає в плануванні їхньої
діяльності на принципах добровільності, самостійності, гуманності і
демократизму з урахуванням ініціативи, запитів і потреб учнів.
-умови для
широкого інформування учнів про діючі дитячі й молодіжні організації,
об’єднання;
-наочне
оформлення школи за тематикою роботи, яку проводить;
-дітей і
підлітків до роботи в гуртках, секціях, клубах, товариствах за інтересами
школи, в позашкільних закладах, за місцем проживання. Особливу увагу приділяє
дітям, схильним до правопорушень, з неблагополучних сімей;
-заходи щодо
попередження бездоглядності та правопорушень серед неповнолітніх, здійснює
індивідуальну роботу з педагогічно занедбаними дітьми, підлітками.
-канікулярний
відпочинок учнів;
-літній
відпочинок школярів: створення оздоровчих таборів різних типів, залучення до
них, в першу чергу, дітей-сиріт, напівсиріт, дітей із багатодітних,
малозабезпечених, неблагополучних сімей;
-роботу органів
учнівського самоврядування і шкільних громадських організацій, надає їм
організаційно-методичну допомогу і сприяє створенню умов для діяльності;
-планування своєї
роботи, веде у встановленому порядку документацію;
-консультативну
допомогу батькам, педагогічним працівникам.
Сприяє:
-впровадженню
кращих народних традицій, звичаїв, обрядів, свят, вихованню поваги до рідної
мови, народного танцю, пісні, музики;
-оновленню змісту
і форм діяльності організацій, об’єднань, організовує їхню колективно-творчу
діяльність відповідно до вікових інтересів учнів і вимог життя;
-розвитку і
задоволенню інтересів, організації дозвілля молодших школярів, вихованців груп
продовженого дня;
-класним
керівникам, вихователям у проведенні культурно-освітньої роботи з учнями,
змістовній організації відпочинку та дозвілля. допомогу і сприяє створенню
умов для діяльності;
-планування своєї
роботи, веде у встановленому порядку документацію;
-консультативну
допомогу батькам, педагогічним працівникам.
Сприяє:
-впровадженню
кращих народних традицій, звичаїв, обрядів, свят, вихованню поваги до рідної
мови, народного танцю, пісні, музики;
-оновленню змісту
і форм діяльності організацій, об’єднань, організовує їхню колективно-творчу
діяльність відповідно до вікових інтересів учнів і вимог життя;
-розвитку і
задоволенню інтересів, організації дозвілля молодших школярів, вихованців груп
продовженого дня;
-класним
керівникам, вихователям у проведенні культурно-освітньої роботи з учнями,
змістовній організації відпочинку та дозвілля.
Немає коментарів:
Дописати коментар